سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آماتورهای فیلمساز

روز اول فیلمبرداری مستند شهید حسین قنبری

پنج شنبه 89 اسفند 26 ساعت 11:3 صبح


پایگاه شهدا-جایی که حسن شهید شد...

از صبح زود شروع کردیم به گرفتن مصاحبه ها...

گرفتن توی خیابون کلا هم با مزه هست و هم خطرناک!
یک ماشین جلوی کوچه ایستاده بود...منتظر شدم! نرفت! گفت بیا!! رفتم جلو گفت عکس بگیر! گفتم اخوی دارم فیلم میگیرم

ابوالفضل شیدا خیلی حرف برای گفتن داره! چندبار توی مصاحبه با اون سعی کردم بدون جانب داری ازش سئوال کنم و اون هم به خوبی از پس از کار در اومد!

آقای شیدا در محل حادثه داشت برایم توضیح میداد! برای بازسازی به گمانم باید تمیزش کنیم...

مهدی مقصودی! همین دیگه! بچه پای کاریه! گفتم بشین کادر رو تنظیم کنم...

من یقه آخوندی نمی پوشم! به قول شهید آوینی  با یقه آخوندی نمیشه کروات بست!
این لباس یکی از بچه هاس که قرار شد خودم! برای بازسازی نقش حسن رو بازی کنم...


نوشته شده توسط : آماتور

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غربت
کمی انصاف...
مصاحبه کوتاه با نوجوان روستایی-روستای رستم آباد ورامین
اکران اینترنتی ورژن 2 اپیزود 3 فیلم پول توجیبی
مستند کوتاه آش انقلابی
روز چهارم فیلمبرداری مستند شهید حسن قنبری
فیلم داستانی کوتاه ' می آید '
[عناوین آرشیوشده]